Beste allemaal,
Het derde ontwikkelingstoernooi, dat vanuit het district is georganiseerd door mij als afdelingsleider is weer achter de rug. Met dank aan de vele vrijwilligers uit de vereniging! Voor het komende seizoen staan er wederom drie ontwikkelingstoernooien in de planning. Nu is het zo, dat ikzelf een stapje terug ga doen en de functie als afdelingsleider graag wil overdragen aan iemand anders uit de vereniging. Dat zal dan gebeuren gedurende het nieuwe seizoen 2024 – 2025, zodat de functie en de organisatie voor het seizoen 2025 – 2026 in goede handen is. Waarom een liefhebber / vrijwilliger uit de eigen vereniging? Omdat dit een aantal voordelen biedt voor de beginnende (wedstrijd) judoka’s: geen reistijd, in vertrouwde omgeving starten met veel support en aanmoediging. Voor de vereniging meer naamsbekendheid en door de kantineomzet ook een aardige bijverdienste. Als nadeel zou kunnen worden gezien dat er ook voor deze drie activiteiten medewerkers moeten zijn. Maar wanneer we in het achterhoofd houden dat er per keer tussen de 150 en 160 judokaatjes aan deze wedstrijden meedoen… wie laat hen in de kou staan? Meer informatie over functie en organisatie is uiteraard bij mij te krijgen!

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor het budokamp van 1 t/m 3 mei. Opgeven kan nog tot 10 april. As. zondag 7 april wordt er weer in de dojo een judo techniek en kata training verzorgd door Peter Vleerbos tussen 10.30 en 12.30 uur. De training is uitermate geschikt voor iedereen, die voor zijn blauwe, bruine of zwarte band aan het trainen is, maar ook voor diegenen, die gewoon op een ontspannen manier willen bij blijven en toch nog iets willen leren. We naderen het einde van het seizoen maar dat betekent niet dat er geen activiteiten meer zijn. Voor het MEIdentoernooi (zondag 26 mei) en de clubkampioenschappen (zondag 7 juli) worden nog liefhebbers gevraagd om mee te helpen als tafeljury, EHBO, kantine, weging. Opgeven graag bij Nikki Beekman.

Met sportieve groet
Thijs van Bussel

Klik op onderstaande link voor de nieuwsbrief: