Wil je een keer meedoen met een wedstrijd?

Kodokan organiseert een aantal keren per jaar interne toernooitjes. Dit zijn de puntecompetities en het clubkampioenschap. Daarnaast nemen wij als club ook deel aan wat grotere toernooien. Dit zijn toernooien die wij zelf organiseren (Wittebanden toernooi, Meidentoernooi en het Waterlandtoernooi) maar ook toernooien die door andere clubs georganiseerd worden.

Om aan deze toernooien mee te kunnen doen moet je je inschrijven. We gebruiken een online inschrijfsysteem waarmee je je eenvoudig voor alle toernooien kunt inschrijven. Klik op de link hieronder om een overzicht te krijgen van de toernooien en om een account aan te maken waarmee je kunt inschrijven.

Overzicht toernooien en aanmelden

Judo Bond Nederland

Om mee te kunnen doen aan judowedstrijden (met uitzondering van wittebanden toernooien) is het lidmaatschap van de Judo Bond Nederland (JBN) verplicht. Dit staat los van jouw inschrijving bij Kodokan en je dient hiervoor zelf actie te ondernemen.