Lid worden?

Nieuwe leden kunnen lid worden van de vereniging door het invullen en opsturen van het inschrijfformulier.

Jeugdleden (tot 18 jaar):
€ 19,50 per maand (één keer trainen per week)
€ 26,50 per maand (meer dan één keer trainen per week)

Seniorleden (vanaf 18 jaar):
€ 26,50 per maand

Gezinsabonnement:
€ 53,00 per maand

Inschrijfgeld:
€ 17,50 (eenmalig)

Losse les voor zowel Jeugd- en Seniorleden:

€ 7,50 per keer (één proefles is gratis)
Betaling kan uitsluitend per automatische incasso.

Inschrijving vindt plaats middels het uitprinten, invullen en opsturen van het inschrijfformulier.

Blessure: Indien een lid een blessure heeft die naar verwachting langer dan 4 weken gaat duren, verzoeken wij u onze ledenadministratie daarvan op de hoogte te brengen.

Opzeggen kan alleen schriftelijk en wel uiterlijk op de laatste werkdag van de maand. De opzegtermijn is vervolgens één kalendermaand (bijv. opzegging mail je op 17 januari, dan ben je tot eind februari lid en dien je contributie te betalen). Je kunt opzeggen door een mail te sturen naar ledenadministratie@svkodokan.nl
Je kunt ook per brief opzeggen en die opsturen naar de secretaris; het adres van de secretaris vind je onder Contact, rechtsboven de home pagina.

Judo Bond Nederland

Om mee te kunnen doen aan judowedstrijden (met uitzondering van wittebanden toernooien) is het lidmaatschap van de Judo Bond Nederland (JBN) verplicht. Dit staat los van jouw inschrijving bij Kodokan en je dient hiervoor zelf actie te ondernemen.

Als je Aikido-stages bij andere dojo’s dan Kodokan wilt volgen is het lidmaatschap van de Judo Bond Nederland (JBN) verplicht. Dit lidmaatschap staat los van jouw inschrijving bij Kodokan en je dient hiervoor zelf actie te ondernemen.