Uitleg inschrijfsysteem

Als je jezelf of kind wil inschrijven voor een toernooi, dan moet je eerst een account aanmaken op de website.

Je gaat naar wedstrijden/inschrijfsysteem. Als je daarop klikt, kom je op het SV Kodokan inschrijfsysteem.

Zoals vermeld, vraag je per e-mail bij het wedstrijdsecretariaat een code aan. Na ontvangst van de code ga je naar aanmelden. Hier vul je de code en alle gevraagde gegevens in. Vervolgens kom je in het inschrijfsysteem. Nu kan je geld op je account storten. Want met dit geld (tegoed) kan je betalen voor de wedstrijden/toernooien.

Je kiest de optie: geldstorten en dan tegoed aanvullen. Vervolgens krijg je de optie om het geld over te maken op het rekeningnummer van SV Kodokan. Nadeel, dit kan een aantal dagen duren voordat het gestorte geld op je account staat. Ook is er een mogelijkheid om het geld over te maken per pin in de dojo (onder vermelding van je unieke KT nummer). Het voordeel hiervan is dat het geld direct op je account kan worden gezet en je meteen kan inschrijven voor een toernooi.

Als je jezelf of kind hebt aangemeld en het tegoed is aangevuld, kan je inschrijven op toernooien. In het schema wordt weergegeven waar en wanneer het toernooi plaatsvind, wanneer de inschrijvingsdatum eindigt, niveau van het toernooi (licht=recreatieve en beginnende wedstrijdjudoka’s, middel=beginnende en ervaren wedstrijdjudoka’s, zwaar= ervaren wedstrijdjudoka’s) of er een coach van sv Kodokan aanwezig is, voor welke leeftijd, geslacht en kyu graden (kleur band). Ook word vermeld: lid JBN. Bij veel toernooien is lidmaatschap van de JBN (Judo Bond Nederland) verplicht. Op onze website staat hoe je lid kunt worden. Vermeld dit nummer op je profielpagina. Tevens is het mogelijk om te zien welke leden zich nog meer hebben ingeschreven voor het toernooi. Je drukt op inschrijven en je kind is ingeschreven. Controleer na inschrijving of je kind tussen de deelnemers staat.

Ongeveer een week voor het toernooi ontvang je van het wedstrijdsecretariaat een e-mail met daarin alle relevante informatie zoals: adres, weeg- en aanvangstijden.

Al met al, veel informatie maar uiteindelijk zal je zien dat het proces heel gemakkelijk gaat. Mocht je er toch niet uitkomen of bij voorbaat al graag hulp willen. Kom naar de dojo en vraag het aan de trainer(s), wedstrijdsecretaris of ouders. Zij helpen je graag en veelal is alles binnen 5 minuten geregeld.