Beste allemaal,

Het Paasweekend staat voor de deur en derhalve zijn er een paar kleine wijzigingen in het lesprogramma. (Ik was vergeten dit in de vorige nieuwsbrief te zetten) Op Goede Vrijdag 29 maart vervallen de lessen aikido, worden de technieklessen judo gecombineerd van 18.30 – 19.30 uur en is de wedstrijdtraining judo van 19.30 – 20.30 uur. Hierna start de les ninjutsu.

De lessen op Paaszaterdag 30 maart gaan gewoon door. Vergeet je niet op te geven voor het budokamp! Tot 10 april is dit mogelijk. Vandaag heeft de groep Parkinson boksers zich uitgesproken om bij SV Kodokan op donderdag ochtend de sport te blijven beoefenen. Onder leiding van Ruud en Mark gaan zij bij onze vereniging als lid verder. Hiermee verwelkomen wij ongeveer 30 nieuwe leden. Andere nieuwe leden kunnen zich voor het Parkinson boksen bij Kodokan opgeven via SPURD. Deze uren op de donderdagochtend zijn ook alleen bedoeld voor de mensen met Parkinson.

Met sportieve groet
Thijs van Bussel

Klik op onderstaande link voor de nieuwsbrief: